ח"כ ליצמן בריאיון: "כל היום רבים בממשלה. הציון שלהם מתחת לאפס"

אסתי פלד No Comments on ח"כ ליצמן בריאיון: "כל היום רבים בממשלה. הציון שלהם מתחת לאפס"

ח"כ יעקב ליצמן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף בחריפות את הממשלה ואומר כי חוסר ההצלחה של הממשלה בגלל דבר אחד, "אין להם סיעתא דשמיא". ליצמן ביקר בחריפות את התנהלות שר התקשורת מול הציבור החרדי, "התנהלות מבישה". ומה אמר לח"כ גנץ במסדרון? ועל שר הדתות: "כנראה רפורמי"

צילום: פלאש 90
19:19
30.04.24
נתי קאליש No Comments on מזקני חסידי צאנז: הנגיד שנחבא אל הכלים הלך לעולמו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות והשיכון לשעבר ח"כ יעקב ליצמן התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא ותקף את התנהלות הממשלה וסירב לתת לה ציון על חצי שנה לכהונתה: "אין לתת ציון לממשלה הזאת זה ממשלה עם מינוס אפס. דבר אחד הם הצליחו וזה הטיסות לחו"ל מעבר לכך שום דבר, כל היום הם רק רבים" עקץ ליצמן.

כשר הבריאות לשעבר מבהיר ליצמן כי "ב"ה נתניהו הביא בזמן את החיסונים והוא הצליח בזה הציל את המצב. ולמרות הכל גם שם עם כל הניסיון שצברנו הם נכשלו. כשעזבנו היה כמעט אפס ואצלם זה משתולל כל הזמן".

לימן תלה את הבעייה עם הקורונה זה בגלל "שאין להם אין סייעתא דשמיא ולכן לא יצלחו. כל מה שהם מנסים לעשות הם לא מצליחים. אני הראשון שסגרתי את השדה תעופה, כשהוא היה בשלטון כבר היה צריך לסגור והוא לא סגר".

על החוק האחרון בו חבר כנסת מאגודת ישראל נעדר, "אני הייתי עד השעה 4.20 בכנסת וזה היה צום והיינו צריכים לטעון משהו, אז עם כל הכבוד בהצבעה אחת לא היינו". ליצמן הבהיר כי "החלטות בכינוס עם הליכוד וש"ס שאין קיזוזים".

ליצמן הבהיר כי בניגוד להצהרות כי לא יפגעו בציבור החרדי, "ירד תקציב לישיבות על סך של 75 מיליון שקל. בלי הגידול הטבעי. הם העלו את ההוצאות על החד פעמי ועוד, הם הטילו מס על המגדזר החרדי מה שלא עשו לאף מגזר. בנוסף למעונות יום הם רוצים לתת סבסוד לציבור המפדל"י ולא לחרדים. יותר מזה  הממשלה אתמול החליטה לתת 30 מליון שקל לעובדים זרים למעונות יום רק לא לישיבות ולא למעונות של החרדים, ואח"כ יגידו שדואגים לנו".

ליצמן הסביר את החרמת הוועדות, "אנחנו מחרימים את הוועדות מכיוון שהם מכניסים לכל הוועדות 2/3 יותר ממה שמגיע. לנו לא נותנים להיות בוועדות וזה עוול גדול".

על סערת הקיזוזים עם ח"כ שירלי פינטו שילדה, "לגבי הקיזוזים. גם סרבו לקזז לנו שח"כ אוזאלי נפטר לא ריחמו עלינו, אז מה יש לרחם" תהה ליצמן ותקף את הצביעות של ימינה שבעיות פנימיות גרמו לפינטו להגיע, "אבל פינטו אשמה על המפלגה שלהם ח"כ קארה לא הגיע למליאה ולכן הייתה צריכה להגיע".

על התנהלות שר התקשורת מול הציבור החרדי וניסיון לבטל את הקומה הכשרה אומר ליצמן, "שר התקשורת מתנהג בצורה מבישה. מנסה להראות לתקשורת שנכנס בחרדים, מי שנכנס בחרדים אצלם זה ניצחון".

ח"כ ליצמן תקף בחריפות את שר הדתות ואמר, "אני את מתן כהנא לא מכיר הוא איש רפורמי, מי יותר הוא או הנדל איני יודע".



0 תגובות